dinsdag 13 november 2012

Dag 334 - Een beetje creatief

Vandaag heb ik niet veel tijd gehad om creatief te zijn.
Maar ik heb wel even de armband aangepast die ik gemaakt had voor een reiki kennis. Hij was haar toch net wat te krap, dus heb ik nog een platte sneeuwvlokobsidiaan kraal tussen de twee onyx kralen gedaan mét een extra engelen bedeltje.
Ik ben vergeten een foto te maken van het eindresultaat.

Verder creatief turkse pizzabodems belegd ;).


Warme creatieve groetjes van Susan die vandaag ook geen tijd heeft gehad om leuke post te versturen...

Vandaag kwam trouwens wel leuke post binnen, een pakketje voor mijn man.
Toen ik het hem liet weten per sms...stuurde hij me een sms terug dat het een kadootje voor onder de kerstboom was...voor mij :D...oh jippie...ik mocht het al openmaken...maar ik denk dat ik me ga inhouden...ik heb zelfs een donkerbruin vermoeden wat erin zit (knipoog naar Jenneke)...maar ik heb geduld...nog zes weken zie ik net.
Hij heeft de doos net opengemaakt (of het bruine pakpapier eraf gehaald) en nu ligt er dus naast de bank een mooi ingepakt pakje ;).

6 opmerkingen:

  1. een andere jenneke.....ECHT ik weet van niets, mijn naam is HAAS ik zweer het echt waar
    maar wat niet is kan nog wel komen ha ha.....of pak ik de hint nu niet lieverd, ben vandaag niet helemaal bij hihi

    pizza's zien er heerlijk uit jammie en die armband WOWWWWWWWW ♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi mmm ik geloof dat jij de enige Jenneke bent die ik ken. Maar ik laat je het nog wel weten ;). De pizza's waren lekker ennuh thanks voor je complimenten over het armbandje. De definitieve versie is nog mooier :). Knuff!

      Verwijderen
  2. Creatief pizza beleggen, het is een hobby! Heerlijk! Ik dacht even dat het mijn armbandje was, maar nu zie ik veel verschillen. Ik draag de mijne dagelijks! Behalve als ik werk en de roze ook af en toe, maar die past meer bij mijn zomer-garderobe. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi gekke muts, je brengt me vanavond al voor de tweede keer een glimlach op mijn gezicht. Dikke knuffel daarvoor :).
      Ja die had ik al meteen geschoten toen ik je weer life zag, fijn dat je er zo blij mee bent. Knuff!

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige armband! En je pizza's zien er heerlijk uit! Ben dol op pizza maar ik eet het bijna nooit meer. Mijn oven is stuk en ik heb wel zo'n halogeen oven ter vervanging maar dat ding en ik zijn geen vrienden. (hij maakt alles zwart aan de bovenkant en nog rauw aan de onderkant...) Wel spannend dat er nu al een pakje voor kerst is! Dan duurt het wachten zooooooo lang! Nou ja, als het voor mij zou zijn dan... hahah Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat doen wij ook van die Turkse pizza met extra's beleggen :-) Lekker hè?!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...