donderdag 7 augustus 2014

Choccywoccydoodah, Camden town en Kensal Green cemetery

Goedemorgen lieverds ik kom eens even wat fotoowtjes uit London met jullie delen. Een titel moet ik me nog bedenken ;), maar als ik deze blogpost met jullie deel zal die er vast zijn hihihi. 
Ah ik weet het al...Choccywoccydoodah is wel iets waar ik jullie mee trek ;). 
Ik snap wel hoor dat blogposts over Mini Coopertjes niet heel interessant zijn of lijken ;). 

Zie je ons tweetjes in de spiegel ;). Ik vond dat wel toepasselijk. 

Onze eerste nou ja tweede dag in Londen, op dankbare dinsdag kwamen we na een bezoek aan een mega grote speelgoedwinkel 
langs Choccywoccydoodah, ik volg de serie op TLC niet hoor, maar heb de winkel al eerder in Brighton gezien en toen ik hem eens op de tv zag zei ik tegen dochterlief dat we daar al eens voorbij waren gelopen en dat ik al foto's had willen maken van die prachtige taarten. 
Er stond binnen in de winkel een hele rij van dames die boven wat wilden gaan eten. Wij hebben buiten op een bankje gezeten, naast ons zat een meid uit Litouwen waar ik even gezellig mee gekletst heb. 
Daarna bezochten we het British museum, gratis toegankelijk dus het leek me wel leuk om manlief eens wat mummies te laten zien. Ik zag ze al eerder als kind in een museum in Parijs en nog een keer ergens. Maar manlief is geen museum ganger, maar dit vond ie wel interessant ;). 

Daarna waren we uitgeteld en namen we bus 24 die toevallig ook nog eens om de hoek een halte had. Ik las dat die bus een soort gratis 'sightseeing' bus is, dus een fijn rustpunt. 
De bezienswaardigheden van Londen kwamen aan ons voorbij ;), onderweg zag ik nog een leuke tweedehandswinkel...en op het eindpunt in Pimlico dronken we ons wat bij King William, een hostel met gratis wifi en een heerlijke bank :). 
Ik kocht me een bloemetjes jurk voor 10 pond bij die leuke kringloopwinkel van onderweg ;)...niet echt mijn maat, maar hij past en dat is het voornaamste. 
We liepen langs wat historische gebouwen die we onderweg gezien hadden. 
Stapten op de metro naar London Bridge, oops sjat dat is de verkeerde brug die ik bedoelde...och dan lopen we lekker langs the Thames naar de  Tower bridge...keken nog effe naar een toneelstuk dat ze daar aan het oefenen waren. En daarna hebben we nog even een Poolse Mini vriendin van ons gezien en als het goed is zien we haar vanavond weer in Ace Café London, dan is er blijkbaar een Mini meeting...

Gisteren bezochten we Kendal Green cemetery, manlief had die voor me op de kaart gevonden, ik las er ook al over...heerlijk vind ik dat zo'n mega oud kerkhof met omgevallen stenen en gelukkig spotte ik ook wat engelen...kijk maar op mijn An Angel Each Day blog ;). 
We bezochten een edelstenen winkel, die lag er tegenover, gallery A2 heet die geloof ik, ik kreeg een mooie knuffelsteen kado van de eigenaar, geweldig toch?
We aten wat in een hostel bij het bovengronds metro station, lekker lasagne voor mij en een spagetti Bolognese voor manlief. 
En toen was het tijd voor Camden town! Een wijk naar mijn hart, natuurlijk ook wel toeristisch uitgebuit. Manlief kocht er een t-shirt want hij had wat enthousiast aan zijn spagetti geslurpt ;). 
Ik genoot van de gothic winkeltjes met mooie outfits die je naar de fantasy fair aan kan...en op de markt zag ik dat steampunk gewoon de nieuwste
mode wordt...mmm of ik dat nu zo leuk vind?

Deze foto van mij in mijn Union Jack corset wilde ik nog even delen, vond ik gisteren op facebook, onze Poolse vriendin maakte die van me ;). 

Volgens mij heb ik nu alle collages gedeeld die ik wilde delen...vandaag doen we het rustig aan. Onze benen, voeten, rug hebben rust nodig. Manlief wilt geloof ik nog naar een of ander shopping center en daarna gaan we met de Mini naar Ace Cafe London. 


Warme creatieve groetjes van Susan

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...