dinsdag 14 januari 2014

Helemaal happy met mijn brandweer rode omslagdoek

Een heel aantal kon van de week al genieten van de foto's van de brandweer rode omslagdoek, die Ambela voor me maakte. 
En vandaag kwam de omslagdoek aan, yess net zo mooi als op de foto's, als ie niet al mooier is. 
Zo happy ermee! 


Ja ik ben de Susan waar Ambela het in haar blogpost over heeft ;) http://ambelatoestanden.blogspot.nl/2014/01/brandweer-rood.html hihihi. 


Al maanden kijk ik al zwijmelend naar de prachtige creaties van Ambela en nu was ik dan eindelijk in de gelegenheid om mezelf zo'n prachtige en vooral ook vrolijke en fleurrijke omslagdoek kado te doen. 

De collage is van de foto's van Ambela's blog :). 

Ik zag al eerdere omslagdoeken, vooral de folklore roze http://ambelatoestanden.blogspot.nl/2013/10/folkroze.html vond ik super en was ik verliefd op en zoals jullie wellicht al hebben kunnen lezen trok ik de stoute schoenen aan en vroeg of ze een omslagdoek voor me wilde maken. 
Eigenlijk haakt ze niet op bestelling, maar ze wilde graag voor mij een uitzondering maken :D. 

Ik zie in mijn reactie bij de folklore roze omslagdoek dat ik destijds nog een poncho wilde, maar later realiseerde ik me dat ik een omslagdoek ook lekker op een frisse zomeravond kon omdoen en een poncho doe je dan niet zo snel aan. 
Ik ga jullie nog geen foto showen met mij en de omslagdoek, ik heb vandaag een totaal andere outfit aan...ik heb mijn laarzen namelijk terug die voor mij breder zijn gemaakt door de leerbewerker. 


Wat ik wel nog even aan jullie kan showen zijn nog wat aankopen die ik op de rommelmarkt, trödelmarkt, in Duitsland kocht. 
Ik kocht een kanten kleed voor 20 cent hihihi, en verderop kocht ik nog kleintjes voor 20 cent per stuk, verder heb ik me maar ingehouden (op de twee linten na), ben eigenlijk meer op zoek naar een kanten gordijn voor mijn outfit voor de Elf Fantasy Fair/Elfia. 


En ik kan nog wat showen, mijn man heeft me een mal gemaakt van plexiglas (in opdracht van mij ;)) om wat makkelijker vierkantjes te kunnen snijden voor de lapjesdeken. Ik heb er gisterenavond nog wat gesneden, verder ben ik druk bezig op zolder...hebben last van beestjes, een karpet van me was helemaal aangevreten...motten...dus even een pas op de plaats voor alle andere activiteiten. 


Zo lieverds ik ga er weer vandoor, ik was speciaal naar beneden komen sjeezen voor de pakketman die aan de deur stond te bellen en te kloppen...en natuurlijk bleef ik even speciaal voor jullie beneden om mijn brandweer rode omslagdoek te delen...yeahh so happy :D. Nogmaals een hele dikke dankjewel knuffel voor Ambela!


Warme creatieve groetjes van Susan

26 opmerkingen:

  1. wowww meis wat zal deze je geweldig staan, ik zag hem van de week bij ambela tis een plaatje.... mooie aankopen ook gedaan .. knuf x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooooooooooooooooooooooooooooh mooi !!!!!!
    jij bofbips !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die mooi zeg, vooral de kleuren en het borduurwerk, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooooooooh een juweel!!!!
    Veel draagplezier zal je prachtig staan
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend goed idee om van plexiglas een mal te maken! Ga ik mijn Lief ook vragen, dank voor de tip! Enne, die omslagdoek is geweldig! 't Is dat ze niet in opdracht werkt, anders wist ik het wel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi die man van jou zal blij met mij zijn ;). Die van mij heeft geen verzonken schroeven en is dus niet plat van onderen...maar het is wel zoveel handiger :). Oh ben jij ook eentje van de wachtrij bij Ambela ;). Lees net haar reactie hihihi. Warme groetjes en knuffels!

      Verwijderen
  6. Om helemaal happy van te worden, dat snap ik wel. :-) Ik wist niet eens dat dat kon, laarzen breder laten maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja hoor een goede leerbewerker kan dat. Ik kreeg ooit bij de schoenmaker een kaartje van eentje in de buurt. Het is niet goedkoop, maar als je net als mij laarzen zoals deze voor 5 euro scoort op de rommelmarkt (heel weinig gedragen en van binnen en buiten van leer) dan kun je er wel iets aan laten verstellen. Warme groetjes en knuffels!

      Verwijderen
  7. Ik vind de poncho GE-WEL-DIG! Zal jou heel mooi staan met al die kleuren. Jammer dat ze niet op bestelling werkt, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjewel Susan, ik loop naast mijn schoenen dat begrijp je wel! En je had gelijk wat betreft het niet in opdracht haken, als je het één keer doet.... Ik heb een klein wachtlijstje inmiddels!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi hier moet ik natuurlijk even op reageren. Ik vind het helemaal super en zit hier nu in de huiskamer zalig te genieten van mijn omslagdoek...in mijn omslagdoek ;).
      Leuk dat je zo veel opdrachtjes hebt, maar blijf wel lekker bij jezelf en gewoon jouw ding doen. Ik ben zo blij dat ik jou de vrije hand heb gegeven...behalve dat ie brandweer rood moest zijn en verder in knalkleuren. Ik had het allemaal zelf zo niet kunnen bedenken en ben echt mega blij met het resultaat en ze te lezen zijn er nog heel wat anderen die hem ook prachtig vinden! Yeah you go girl! Haak xr, maar denk wel aan jezelf! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  9. Ooooooooo, wat een gave omslagdoek! Een super cadeautje voor jezelf. Heerlijk! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oooo was die voor jou, zah hem idd al voorbij komen! haha wat super gaaf. Hij is idd prachtig. Cool hoor een echte Ambela :)
    En een handig plexiglasje en goeie laarzen. U bent vast een gelukkig mens nu :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat is die mooi! Ik kan me voorstellen dat je deze echt heel graag wilde hebben. Prachtig. Je zult er vast veel plezier van krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig meis ... kan me voorstellen waarom je voor deze omslagdoek gevallen bent!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtiggggg de omslagdoek. Geniet ervan en een groot compliment voor de maakster!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die is gaaf. Ik zag hem al bij Ambela maar wist niet dat hij voor jou was. Geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is prachtig! Kun je lekker van genieten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige omslagdoek en wat heb je gave laarzen aan,zo wat een vondst zeg in Duitsland,fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldige omslagdoek zeg! Daar ga je veel plezier en warmte van krijgen.
    Ik vind het een prachtig ontwerp en ga even op de website van de maakster kijken......

    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WAUW hij is echt te gek. Tot nu toen was ik niet zo van de omslagdoeken. Er was er nog niet eens waar ik echt warm voor liep, maar deze WOW. Ik zou bijna zeggen WIL IK OOK!!! Ik vind hem echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohh wat gaaf...had hem al op IG voorbij zien komen, maar jij was de opdrachtgeefster;)
    Het is echt een super mooie omslagdoek, waar je zeker héél veel draagplezier/complimentjes mee zult krijgen.
    Fijn weekend!
    lieve groet,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...