donderdag 3 oktober 2013

Wat een stoffen spektakel en lieve post

Vandaag ben ik voor het allereerst op een stoffen spektakel geweest (in Kerkrade), wow een waar festijn voor de stoffen liefhebber!
We waren vandaag met drie vrouwen en we hebben heel wat stofjes door onze handen laten gaan. Ik was op zoek naar leuke betaalbare stofjes om zo'n Zand Amsterdam rokjes van te maken. 


Nu kwam ik niet echt wat tegen naar mijn gading, het moet te combineren zijn met jeans (lekker recykleren) en daarom dus het liefst een dikkere en stevige kwaliteit. 
Maar bij de zoveelste stoffen kraam, kwam ik een leuke strip stof tegen, die linksboven op de foto. 
Aan de andere kant van de kraam een zelfde maar dan als gobelin stof, beneden in het midden op de foto, wow super, ik kocht een halve meter, want hij was aan de prijs. 


Nadat we de hele stoffen markt gezien hebben, heb ik toch nog bij diezelfde kraam de kleurige strip stof gekocht en zag opeens ook Air Mail stof, ja hoor die moest ook mee. Toen was mijn beurs leeg ;). 


Wel kocht ik al eerder wat knopen, die koperkleurige die op de Air Mail stof liggen zag ik als eerste, kon de parelmoer knopen ook niet laten liggen en de metaal kleurige vond ik ook super. 

Nou het was een geslaagd en gezellig stoffen spektakel! Nu nog de durf om in die mooie stoffen te gaan knippen en er daadwerkelijk een leuke rok van gaan maken ;). Oh ja een portie energie, tijd en geduld heb ik dan ook nog nodig. 

Gisteren had ik ook al aan de slag willen gaan, met andere stof, maar een hoop stress gehad om mijn iPhone die terug was van reparatie (wifi deed het niet) en die ik uiteindelijk na vanalles uitgeprobeerd te hebben weer terug naar de winkel heb moeten brengen omdat er nu wat anders stuk was (sim lezer doet het niet meer), dus weer een week zonder mijn telefoon :(. Mis de camera van mijn telefoon ontzettend, de oude 3G is van veel mindere kwaliteit dan de 4S. Maar och ja er zijn ergere dingen en ik  ben blij dat ik in ieder geval een iPhone heb kunnen lenen van een vriend. 


Voordat ik het vergeet, ik kreeg vandaag hele leuke lieve post van MiM, http://mimstasjes.blogspot.com/  mijn allereerste blogdinnetje, ze stuurde me een lieve brief en een heel bijzondere magneet die ze zelf maakte. Dankjewel lieverd!

Zelf heb ik ook nog geen tijd gehad/gemaakt om leuke post te versturen (manlief heeft de afgelopen twee weken weer thuis zonder werk gezeten), Lore ik ben voor je aan het verzamelen ;), maar denkelijk heb je het toch nog niet gelezen dat je de prijsvraag gewonnen hebt :p hihihi. Dat wordt dan een verrassing in haar brievenbus :D. 


Warme creatieve groetjes van Susan

11 opmerkingen:

  1. Wauw wat een leuke stoffen, dat gaat een geweldige rok worden helemaal a la Susan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die stripstof is echt super! En fijn dat de post is aangekomen! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, wat een gave stoffen!! Die met air mail is ook zooo leuk! Ben heel benieuwd naar je rok :)

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooh wat een mega leuke stoffen je gaat Zand overtreffen susan, wauw zie het al helemaal voor me!!!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou jij gaat wat moois maken susan

    leuk zo een dag

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je stofjes zijn TOP en ik kreeg vandaag de heerlijke herfst verrassings give away die ik bij Mim had gewonnen op mijn deurmat met ook daarbij zo'n top magneetje!Helemaal happy de peppy...;-)


    grtzzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave stofjes worden vast hele mooie rokjes,al ken ik Zand Amsterdam niet;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke post. Enne prachtige stofjes meisie x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Enig je stof ben benieuwd naar je resultaat ,dat zal zeker leuk worden

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig he dat stoffenspektakel in Kerkrade!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi stofje,, ben benieuwd naar de rok die je gaat maken.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...