woensdag 9 oktober 2013

Nog net op tijd voor de internationale postdag

Ik was vandaag net op tijd bij de brievenbus om leuke post te versturen. 


Vandaag is het internationale dag van de post, Lien van Keetje van Lien heeft hier al uitgebreid aandacht aan besteed en deelde vandaag een heleboel foto's van brievenbussen. http://keetjevanlien.blogspot.nl/2013/10/dag-van-de-post.html

Terug naar de leuke post die ik bij de bovenstaande brievenbus op de post deed. Ik kreeg pas van iemand leuke post en vandaag stuurde ik haar ook wat terug. Wat, dat laat ik nog niet zien, maar de vrolijke flop wel ;). 


Ik heb haar adres even verborgen onder de masking tape die ik vandaag scoorde bij de Wibra ;), ik kon deze mooie tapejes niet laten liggen. 
Omdat ik om 5 voor 5 nog naar de brievenbus moest sjeezen, nou ja lopen, heb ik deze flop niet versierd met tape. Maar wel met mijn stempels en mooie postzegels. 


Vandaag maakte ik ook nog lekkere tomatensoep, manlief zijn favoriete soep. 


Gisteren was ik lekker in het zonnetje onder het afdak bezig, niet echt met recykleren, maar wel met verstellen van werkbroeken van manlief. 


Ik ben nog niet echt verder gekomen met mijn wikkelrok, ik maakte van de week wel het universeel rok patroon van Multivroon. http://multivroon.blogspot.nl/2013/03/universeel-rokjespatroon-tutorial.html
Gisteren heb ik wel de stukken wat meer op maat geknipt. 

Nu nog snappen welk formaat ik nodig heb voor een wikkelrok à la Zand Amsterdam voor maat 44/46, wiskunde is niet mijn afdeling ;). Hopelijk kan mijn dochter me daar mee helpen. 

Multivroon legt het uit in diverse blogposts met het label http://multivroon.blogspot.nl/search/label/Universeel%20rokjespatroon 

De foto van mijn universeel rok patroon is niet van de beste kwaliteit, is 's avonds gemaakt bij weinig licht.


Ik ben by the way wel bezig met een tas te maken van oude jeans samen met een kanten gordijn. 

Vandaag stemde ik op een hele fleurige deken die Jenneke in april maakte. Ze maakte uhm haakte ;) een geweldige Arne en Carlos deken, niet dat ik hier verstand van heb, maar ik hou van die vrolijke kleurtjes. http://creaties-jenneke.blogspot.nl/


Als je deze deken nu ook mooi vind ga dan eens kijken op deze link http://echt-studio.blogspot.nl/2013/09/haak-en-win.html.
Jenneke's deken is nummer twee, door op het hartje te klikken bij de foto kleurt het rood en heb je gestemd. 
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2013/10/wedstrijd.html dit is de blogpost van Jenneke die daarover gaat. 


Warme creatieve groetjes van Susan

22 opmerkingen:

  1. Wat ene lekker plekje daar onder het afdak! Soepje erbij om warm te blijven :) Leuke brievenbus, bedankt voor je reclame :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja geweldige werkplek, Berry ziet de klant met de Zandrok vrijdag en hij wet zijn opdracht hahaha
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh dat moet lekker zijn geweest zo in het zonnetje daar onder dat afdak....;-)


    grtzzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk plekje onder het afdak. Het was best lekker gister.
    De tapejes van de wibra zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. owwww dat klinkt heerlijk daar buiten bij jou zeg....en wat enorm lief al je reclame ( dus zeer zeker ook voor mij hihi ) ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je het patroon gemaakt hebt :) Hoop dat je dochter je kan helpen en je voortaan zelf al je rokken kunt ontwerpen :) Dank je voor het delen hier! En die deken is idd geweldig, zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij bedankt voor je geweldige patroon, gaat zeker goed komen.
      Maar zal pas wat voor volgende week worden, maar komt helemaal goed met mijn wikkelrokjes. En anders weet ik waar ik raad moet vragen ;). Warme groetjes en knuffels!

      Verwijderen
  7. Lekker soepje meisie!!!!!
    En verders druk druk druk zo te lezen .... maar volgens mij weer veel mooie dingen ook in de maak!!!!

    Dikke knuf x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Korina oh dat is me nog niet eens opgevallen dat je me ontvriend hebt op facebook, maar kom er ook niet vaak. Ja ik had geschreven, stuur je binnenkort wat en toen jij een week later schreef dat ik beloftes die ik deed niet na kwam, was ik wel effe uit mijn huisje en had echt geen zin om toen nog dat kaartje te sturen dat al klaar lag. Maar toch heb ik altijd een leuk contact met je gehad en je hebt me al prachtige engelen kaarten gestuurd en ook had ik wel een idee dat er meer achter zat, dus vandaar dat ik gisteren eroverheen ben gestapt en je de kaart en engeltje heb gestuurd. Fijn dat je er toch blij mee bent :). Warme groetjes en knuffels van Susan

      Verwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi daarom zal ik ook nooit wat beloven. Heb dat eigenlijk naar mijn idee nooit gedaan, heel bewust eigenlijk. Máár ik probeer wel na te komen wat ik zeg ;). En ja ik ben meer van de peace en harmony afdeling, weet niet of dat eraan ligt dat ik een zuiderling ben...die hebben zowiezo niet zo hun hart op hun tong liggen ;).

      Verwijderen
  10. Nah, ik heb twee weken terug gevraagd bij de Wibra en toen keken ze me heeel glazig aan :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ken dat...heb dat ook al eerder gehad toen ze pas de masking tape in de aanbieding zouden hebben...ze keken me toen net zo glazig aan ;).
      De vorige keer zag ik al tape, maar niet echt leuke, maar deze lieverds kon ik niet laten liggen.

      Verwijderen
  11. Lekker soepje! Ik zag van die leuke dierenprint tape bij de wibra. Maar ik vond de rij bij de kassa te lang. :-P lui, ikke.... liegs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Liegs? Ik lieg niet! Ik bedoel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi gekkie, dat had ik al begrepen. Je had gewoon effe last van typeritus ;). Knuff!

      Verwijderen
  13. Ik ben hier al veel te lang niet wezen lezen! Wat ben je met fijne projectjes bezig, ik ben heel benieuwd hoe je rok gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hadiehola Susan, je bent weer lekker creatief bezig ! Benieuwd hoe het gaat worden. Ik kijk nog heel vaak naar je kanten kleedjes jurk, zo prachtig gedaan ! een waar kunstwerk :-) xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...