donderdag 15 augustus 2013

Nog één dagje!

Ja lieverds nog één dagje de kans om te reageren op mijn Retro Give Away ter ere van mijn verjaardag morgen. 
http://365dagencreatief.blogspot.nl/2013/08/wie-bijna-jarig-is-trakteert-retro-give.html


Voor de verrassing heb ik al wat spulletjes verzameld, maar denkelijk stem ik het verder op de winnares af. 
Je maakt wel meer kans om te winnen als je voor een van de anderen kiest hihihi, daar zijn er maar een paar die meedoen. 

Wat ik wel grappig vind om te zien is dat er geen enkele volger is bij gekomen en dat hebben jullie dan weer goed gedaan hihihi, geen reclame gemaakt ;). 

Ik ben trouwens afgelopen dagen bezig geweest met engeltjes maken, maar kan die binnenkort pas delen. Och weet je wat een kleine sneakpeak kan geen kwaad ;), het party animal engeltje kan ik wel al delen hihihi. 


Ook maakte ik dit (niet uit maar één pak hè, uit twee ;)); 

Appeltaartdeeg koekjes, ja Janina het is en blijft een topper hier ;). 

Vandaag en morgen ga ik nog meer bakken, cake en brownies, deze keer geen vlaai bij ons op tafel, alleen zelfgebakken lekkers (nou ja uit een pak ;)). 

Lieverds ik ga er weer vandoor, lig enorm achter met blogs lezen maar wil jullie laten weten dat ik jullie niet vergeten ben. 
Ik kreeg zelfs al verjaardagspost ;), met instructie om pas open te maken op mijn verjaardag en de andere flop die ik gisteren kreeg ligt daar nu ook bij. Heb ik morgenvroeg al een beetje feest :). 


Warme creatieve groetjes van Susan

13 opmerkingen:

  1. Appeltaartdeeg koekjes dat klinkt goed! Ik heb het recept opgeslagen. Dankjewel!
    Met de rest is er geen taart meer nodig. Succes nog met de voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. klinkt goed die koekies zien er ook lekker uit hihi

    geniet maar van je daggie enne take it iesie he
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog één nachtje slaaaaaaaaaaaaapen tietiediediedieeeeeeee.
    Oja die koekjes, dat stond ook nog op m'n lijstje. Ik moet dus naar de Lidl toch voor dat deeg?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owwww jummie al die baksels!!!!

    Nog 1 daggie meis .... en dan gaan we met zn allen zingen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zien er goed uit die koekjes. Succes met de voorbereidingen van je feessie. En geniet er morgen van. liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er TE lekker uit Susan die koekjes !! met je retro giveaway doe ik al mee ! Engeltjes zien er veelbelovend uit !
    liefs, ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lekkere baksels! Veel plezier morgen. maak er een leuke dag van!!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die appeltaartkoekjes doen het hier ook goed. Snel, makkelijk en erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die apen engel is echt zo grappig! Ik wens Je een mooie oudejaars avond:-D liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat wordt een HEERLIJK feestje morgen bij jou, nomnom
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn appeltaartdeeg koekjes zijn NU in de oven.... hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ojee wat heb ik veel gemist zeg!!
    Alsnog gefeliciteerd!!! X

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...