donderdag 8 augustus 2013

Leuke post en postzegels

Vanmiddag kreeg ik leuke post, Ietsiepietsiekitschie Ellen verraste me met een leuke kaart en een grappige trol in een leuke envelop van roodkapje en de boze wolf ;). Dankjewel lieverd voor je zomerse groet :D. 


Ik kreeg ook eindelijk mijn envelop met de bestelde postzegels, waar ik al eerder over blogde. Gelukkig zijn ze gewoon tegen het oude tarief, er ging namelijk iets mis met de betaling dus heb ik de bestelling via de klantenservice moeten doen vooral omdat ik graag het gratis Frans Hals postset erbij wilde. 
Zoals jullie zien bestaat die uit 4 briefkaarten en 3 postzegels. Ieder kwartaal krijg je bij je bestelling zo'n gratis set. 
Ik bestelde ze bij ; http://collectclub.postnl.nl/ (Linda vroeg ernaar ;)). 


Gisteren kreeg ik trouwens ook weer een Postcrossing kaart, uit Taiwan deze keer, hij bleek drie maanden onderweg te zijn geweest. 


Vandaag kocht ik trouwens wat leuks in de kringloop, morgen deel ik daar meer over. Ik ben namelijk over een weekje jarig en heb wat leuks voor de Give Away gescoord die ik in de planning heb staan. 


Warme creatieve groetjes van Susan

14 opmerkingen:

  1. Wauw Susan waar heb je die mooie postzegels besteld??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Linda ik deelde dat een paar blogs geleden 'leuke post(zegels) tijd'.
      Ik bestel ze bij de collectclub van PostNL http://collectclub.postnl.nl/
      Daar hebben ze altijd nieuwe uitgaven en ook de wat oudere.
      Heel veel bestelplezier! Knuff!

      Verwijderen
  2. Wat een geweldige postzegels meisie!!!!!!

    En jij ook al zulke leuke post van Ellen. Geloof dat ze ons allemaal met die prachtige trollen heeft voorzien hihihihi

    x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke post heb je gekregen. Die kaart met dat strikje is kei mooi. En ik kan mij voorstellen dat je Frans Hals er bij wilde, wat een mooie kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè Ellen maakt echt helemaal geweldige omhaakte kaarten, vooral die strikjes erop zijn superrr. Ik kreeg al eerder eentje of twee, oh begin te twijfelen hihihi ;). Knuff!

      Verwijderen
  4. Hahahahaha ook al een trol, deze is hilarisch !!! Lief hè van Ellen!
    Die postzegels zijn echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jee, 3 maanden onderweg! Wat een tijd! Wel een erg leuke kaart. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die kaart met strik is super! Een paar vleugeltjes haken voor de trol en je hebt er een apart engeltje bij. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uhm ik kan niet haken, maar wel vleugeltjes erop plakken ;) hihihi. Knuff!

      Verwijderen
  7. Ik kreeg ook mijn postzegels deze week, zo blij mee! Bedankt nog voor de tip! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey das fijn dat je er ook een aantal hebt besteld en er helemaal happy mee bent. Zo'n mooie krijg je niet bij de postwinkel ;). Knuff!

      Verwijderen
  8. mooie kaart en zegels !
    en graag gedaan natuurlijk :-)

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie hierboven dat je meerdere lieverds verrast hebt met je zomerse groet, zo lief van je! Ik blijf je omhaakte kaarten helemaal het einde vinden, dankjewel lieverd! Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...