donderdag 15 maart 2012

Give Aways (laatste dag van de mijne ;))

Vandaag laatste dag van mijn Give Away, morgen is de uitslag :D.
Morgen ben ik drie maanden bezig met mijn 365 dagen creatief project.

Kijk hier voor mijn Give Away:
http://365dagencreatief.blogspot.com/2012/02/dag-69-mijn-allereerste-give-away-my.html?m=1


Verder zijn er ook nog andere Give Aways in blogland,
Ik voeg ze nu even hier in dit bericht want ik woon in het zonnige zuiden en heb besloten om vandaag niet aan mijn pc te gaan, dus deel deze acties vandaag toch maar even zo in plaats van op mijn pagina 'Give Aways' (link is helemaal beneden in het bericht te vinden) en deze collage is dus van alle Give Aways die hier vermeld staan.

Give Aways

Give Away bij Dreamstuff Design;

Give Away bij Mamanon;

Give Away bij Lijstje van Brocante;
http://lijstjevanbrocante.blogspot.com/2012/03/give-away.html


 
En alle andere Give Aways waar ik aan mee doe, kun je dus vinden op: 

http://365dagencreatief.blogspot.com/p/give-aways.html?m=0



4 opmerkingen:

  1. Sssssssssssssssspannend! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè, viel me in dat ik er nog wat omheen wil verzinnen, bijpassende kaart én... Maar ik wacht effe morgen af wie gewonnen heeft en pas dat op de winnaar aan. Morgenvroeg alle namen op briefjes schrijven, iets bijpassends zoeken om lekker door elkaar husselen en dan zien we wie de winnaar wordt. Knuf!

      Verwijderen
  2. ja vandaag was toch echt wel een buiten zijn dag ipv achter de computer hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes indeed. Lekker het bos in geweest en aldaar genoten en daarna in de tuin onder het afdak (30 graden gaf daar de termometer aan) de strijk gedaan en creatief geweest en op internet geweest met mijn foontje ;). Groetjesss!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...