dinsdag 15 juli 2014

Dankbare dinsdag vorderingen

Oops realiseer me net weer dat het dankbare dinsdag is ;). 

En tsja wat ga ik dan vandaag delen met jullie waar ik dankbaar voor ben. 
Weet je wat...ik deel mijn vorderingen van mijn eigen 'zand amsterdam' rokje. 


Niet de meest scherpe foto ;)...dit is een kant...


Dit is de andere kant :). Alleen de panden zitten aan elkaar gelockt...

Ik heb bewust niet mijn allermooiste stofjes uitgekozen, wel stofjes die ik toch wel leuk vind en waar ik meer stof van heb...beddegoed, een gordijn en een die roze zwarte stof is van een retro blouse...


Vandaag was ik op mijn werk en vroeg raad aan onze werkbegeleidster hoe de tailleband eraan te bevestigen. 
Dit is een foto van het voorbeeld wat ze me even tussen het werk door tekende ;). 

Ik heb het nog niet gedaan, want was vanmorgen al vanaf kwart over vier wakker denkelijk dankzij de volle maan ;), maar gelukkig heb ik vanmiddag dan toch nog een uurtje kunnen slapen. 


Zo gaat het ongeveer uitzien met de tailleband. 
Dus dankbaar voor de raad van onze werkbegeleidster. 
Dankbaar dat ik nog lekker een uur heb kunnen slapen. 

En nu zit ik dankbaar te wezen gezellig op de bank bij vrienden, waar ik net dankbaar aan mijn corset heb zitten te werken ;) stalen baleinen eruit gehaald en stalen spiraal baleinen erin gedaan...nu nog vast naaien...



Warme creatieve groetjes van Susan

9 opmerkingen:

  1. Wauwww... dat rokje wordt helemaal de max!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Werk je ook op bestelling voor Zandjes?? Ben nu al flieft!!! XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow gaaf je Zand SUSAN rokje ..... dat gaat een regelrechte hit worden .... let maar op hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. knap dat je dat allemaal bedenkt en dan ook nog zelf maakt !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo wat wordt je Zand rokkie mooi. JALOERS! Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n rokken mens maar als ik dit zo zien. Ja echt gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat rokje is nu al super gaaf! Jij bent goed bezig :-p

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...