woensdag 30 april 2014

De dankbare dinsdag zomaar vergeten

Goedemorgen lieverds ik nam vanmorgenvroeg eens even de tijd om een paar blogposts te lezen en zag dankbare dinsdag blogposts, oops straal vergeten terwijl ik natuurlijk genoeg heb om dankbaar voor te zijn. 

Maar gisteren de hele dag op stap geweest met het werk en dat bleek achteraf toch best wel vermoeiend te zijn, want toen ik thuis kwam was ik bekaf. 

We gingen een dagje naar Arnhem, in het modekwartier ligt het atelier en de winkel van Mode met een Missie.
Het hoofdkantoor van diverse vestigingen in het land alwaar ik in de meest zuiderlijke werk ;). 

We kregen er uitleg en een rondleiding én ik paste er een jurkje dat in de winkel hing, knalroze en in L en ik schatte zo in dat ik er wel zou inpassen. 

De allereerste rok die ik gemaakt heb was als uitgangspunt genomen was en het bovengedeelte van een jurk die ik ook maakte voor Mode met een Missie.

Effe nagevraagd of dat ook wel mocht en ja nu willen jullie natuurlijk een foto zien maar die heeft Mike onze mannelijke collega gemaakt, die heb ik nog niet maar probeer hem zo snel mogelijk in deze blogpost te delen. 

Zo foto van mij in de jurk 'Jamilla' bijgevoegd op 1 mei. 

Voor nu alleen de foto die ik maakte nadat ik de jurk weer terughing in het rek, mijn boobies pasten er niet zo heel goed in ;) en way above my budget €125. Ik hoorde later wel dat ik korting krijg, maar dan nog...

Dankbaar voor de gezellige dag met mijn collega's en dat werkbegeleidster Loes ons weer veilig terug naar Kerkrade bracht. 
Werkbegeleidster Marleen, de spil van de afdeling, was heel happy met een aankoop die ze deed in de winkel :). 

En thuisgekomen was ik heel blij met het feit dat mijn pakket dat uit Londen kwam, afgeleverd was bij de buren en ik dus meteen kon gaan kijken hoe mooi mijn bestelde corset was en geloof me die is in het echt nog veel prachtiger als op de foto's op internet. 
Mooi ingepakt in een stevige doos met zelfs een stoffen hoes om het corset in te bewaren. Ik zag het al eerder in een Engelse webshop waar ik mijn corset bestelde van mijn steampunk cowboy outfit, maar daar kostte het €120 pff. Nu dus voor €50 gescoord! Yeahh...

Zo lieverds ik ga er vandoor, vandaag naar de kapster, na de fantasy fair mag er wel weer een paar centimeters af van mijn haren en weer even terug in model en dan kunnen ze weer mooi groeien tot in september Elfia Arcen is ;). 
Dikke knuffels voor al die lieve leuke reacties op mijn vorige blogposts. 
Wie weet vandaag zelfs nog wel creatief aan de slag...

Deze foto maakte ik op het binnenpleintje van Caspar, het eettentje waar we met z'n allen lunchten voordat we naar het Mode met een Missie atelier gingen. 


Warme creatieve groetjes van Susan

14 opmerkingen:

  1. Nou dan doe je dankbare dinsdag toch lekker op woensdag, moet kunnen hoor. Klinkt als een leuk uitje. Maar eerlijk, ik schrik wel van die prijs van dat jurkje maar dat zal dan wel met de missie te maken hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik wist wel dat het aanzienlijke prijzen zijn, er zit natuurlijk heel wat tijd en energie in. Het is geen produktiewerk en ook een duurdere kwaliteit stoffen als die bijvoorbeeld voor een primark enzo gebruikt worden.
      Het is toch design kleding ontworpen door jonge ontwerpers.
      Maar ja wij als kringloop miepen kunnen of willen zulke bedragen niet neertellen als je voor €4-€10 een jurkje scoort in de kringloop/rommelmarkt ;).
      Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Wat leuk zo'n uitstapje met collega's. Je manager is volgens mij wel een toffe vrouw of niet? Fijn dat je daar zo je plekje hebt gevonden! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja zekers wel is onze cheffin/werkbegeleidster een toffe vrouw, daar hebben we echt mee gebofd! Maar ook met mijn collega's hoor! We hebben een fijne groep mensen :). En yess ik zit er perfect op mijn plek :D. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Wat een gezelligheid tijdens zo'n dagje uit. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankbare dingen idd!!! Fijn voor je!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gezellig klinkt het en ja de woensdag kan. Ook vind het al geweldig dat jullie allemaal meedoen toch ,de spirit is goed en daar gaat het om liefs marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er een zeer gezellig dag uit.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellig uitje in de gezellige stad arnhem, mooooi korset!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen lieverds ik heb nog even de foto toegevoegd van mij in de jurk 'Jamilla'. Mijn collega heeft hem gisterenavond doorgestuurd :). Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Arnhem is echt een leuke stad. En ik vind het korset echt prachtig! Kan zo in Lord of the Rings!! :P

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oja..het jurkje vind je ook niet zo mooi staan, veelste hoog gesloten!! Kleur is wel geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Kelly daar heb je gelijk in, ik heb normaal altijd wel iets aan met een diepere hals...staat beter met de boobies ;) hihihi...maar die knalroze kleur hè...smacht... Dikke knuffels!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...