dinsdag 1 juli 2014

Dankbare dinsdag

Dankbaar voor een fijn mini (classic mini cooper) weekend in Duitsland. 


Deze close-up maakte een Duitse mini vriend van mij, ik was gekleed in de nationale drie kleur met een mini cooper om mijn nek ;). 


Deze wolkenfoto maakte ik onderweg, ik vind hem wel bijzonder zo drie verschillende wolken kiekjes in een foto. 

We hadden een enkele regenbui onderweg, maar verder bleef het donderdag, vrijdag en zaterdag overdag droog. Dat was boffen, want ik hoorde dat het hier in het zuiden flink geplenst heeft. Dus zeer zeker ook dankbaar voor het mooie weer. 


Een heel stuk uit de buurt was ons mini weekend in Duitsland, wel dik 5 uur rijden...dankbaar dat manlief en de mini ons veilig daarheen bracht, maar ook weer thuis bracht. 


Dit vond ik een mooie van. 


En deze tent op het dak van de mini cooper vond ik wel leuk om voor jullie te fotograferen. 


Er waren ook enkele puck's, deze vond ik wel leuk om te fotograferen. 


Ik fotografeerde die natuurlijk om deze leukerds ;). 


Vlakbij deze Gaststätte was een kringloop winkel waar ik wat stof kocht in de vorm van beddegoed en twee tafellakens. Ja zelfs op een weekendje weg kan ik het niet laten :D. 

Dankbaar voor een aantal leuke stofjes die ik weer aan mijn verzameling retro stofjes kan toevoegen ;). 

Lieverds bedankt voor jullie leuke reacties op het red de legkip keetje, ik zal over een aantal maanden contact opnemen met Anita voor een foto in de wei...


Warme creatieve groetjes van Susan

8 opmerkingen:

  1. Klinkt als een heerlijk geslaagd weekend!!
    Wat een schattig caravannetje...
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's meis, vooral die schattige puck's!! Het is duidelijk dat jullie weer heerlijk genoten hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi suzan wat ben je toch een toppertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Het kleine campertje is enig! Ik ben ook benieuwd straks naar de gepimpte keet met chickkies erin!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat fijn!! En ja, ook ik blijf overal uitkijken naar kringloopwinkels, ook op vakantie, het zit ons in het bloed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat was in alle opzichten een heel geslaagd week-endje!! Leuk die foto's, geweldig zo'n tent op het dak :-) xx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...