zaterdag 15 maart 2014

Zaterdagochtend overpeinzingen

Whahaha het is wel grappig, maar zo te zien is die jurk die ik op het werk maakte voor mode met een missie is hier absoluut niet favoriet. Alleen Esther waagde het om een bezoekje te brengen en reactie achter te laten nav de eerste foto in mijn vorige blogpost ;). 

Als ik nu eens die foto van mijn envelop kussens zou plaatsen als eerste, zouden jullie dan wel op bezoek komen en een reactie achterlaten :p. 

Máár ik heb nog wat leukers in de aanbieding, nee nog geen foto van mijn EFF/Elfia rok. Maar wel een foto hoe ik zou willen dat ie gaat worden. 
Ik heb gisteren eens even zitten te puzzelen met kant en stof om te kijken hoe het er uit zou komen te zien samen met mijn korset. 
Kijk maar eens mee!

En zie je die ketting op mijn korset liggen, ik kocht die op de rommelmarkt vorige week, maar maakte hem mooier ;). 
Ik vond het namelijk zo'n lelijke dame die erin zat én ik had nog een mooie hanger liggen. Okay er zit wel een gaat je in, maar een kniesoor die erop let als ik mijn outfit aan heb ;). 

Lieverds ik ga wat doen, zo te zien aan de kleerdracht van manlief duikt hij de garage in, dan ga ik lekker naaien. Nou ja dat is nu het plan ;). 
Gisteren heb ik ook nog wat leuks genaaid;
Mijn allereerste keer...papier onder het naaimachine...het was echt een last minute actie, maar diegene die hem ontvangt zal er heus wel blij mee zijn ook al is het niet overal even recht en netjes genaaid ;). 
En herkennen jullie de kaart uit de flow? Deze gekregen van Christel van de gewonnen give away! En een klein beetje het idee gestolen van Renée. 

En zelfs de envelop ging onder het naaimachine! Alle enveloppen die klaar lagen waren te klein voor de zelfgemaakte kaart...

Heb een fijn weekend!


Warme creatieve groetjes van Susan

17 opmerkingen:

  1. Je vorige berichtje had ik gemist, maar dat heb ik even rechtgezet :-) Ow mensen, dat corset met al dat kant, dat gaat toch echt een plaaaaaaaaatje worden. En helemaal mooi met die ketting. Je gaat lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ik denk dat het komt omdat ik over dat vorige bericht uren heb gedaan. 's avonds uiteindelijk gepost en heeft hij er 11uur van gemaakt :( dat zal het hem zijn ;)
      Ja hè nu nog gaan stoeien met al die stroken op de rok te naaien. Manlief zit nog op de bank te facebooken en ik ben aan het ontbijt en heb me wel al de wandelschoenen aangetrokken om maar eerst te gaan wandelen ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Ik heb je vorige blogbericht ook nog niet gezien, ga ik zo lezen, oké? ;-)
    Ow, jij wordt vast weer dé bezienswaardigheid op de fair! Lijkt me prachtig te worden!
    De kussenhoesjes zien er trouwens ook heel goed uit, net als de kaart ;-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja stom is dat soms hè met blogger, hij heeft hem gewoon op het verkeerde tijdstip geplaatst (die vorige dan ;)).
      Maarreh je moet wel een hele bijzondere creatie hebben wil je dé bezienswaardigheid op Elfia worden...gewone verklede mensen zijn daar de commoners...extravagant geklede mensen die kunnen bijna geen stap verzetten. Ik zoek het beetje in het midden ;), maar vind het gewoon leuk om zo verkleed rond te lopen en mezelf toch uit te dagen met naaien. En tsja zo'n rok als ik nu aan het maken ga daar loop je niet in het dagelijkse leven mee ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Wat prachtig, dat hesje, het kant en de hanger!
    Binnenkort ga ik weer prinsesserokken naaien voor de verkoop, van allerlei restjes kant, bant, vitrage etc. en raak echt geïnspireerd door jouw berichtjes! Ik ga eens proberen te verven met rode bietensap, roze is bij de meisjes nog altijd favoriet namelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat een leuke plannen! Ja roze is en blijft favoriet bij prinsessejurken, zelfs bij oudere prinsesjes. Maar vind die oude kantlook zelf ook wel erg leuk. Heel veel plezier met naaien, kan ik weer bij jou inspiratie opdoen! Warme groetjes en knuffels!

      Verwijderen
  4. Ik heb de vorige post ook bezocht hoor, en met veel plezier gelezen :) Ik laat alleen niet altijd berichtjes achter, bijvoorbeeld als ik op mijn telefoon blogjes lees is dat toch wat meer gedoe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja het viel echt op 1 reactie...je merkt heel goed als er bijvoorbeeld iets heel leuks als eerste foto is dat er veel meer reacties op komen ;).
      Ik ga weer snel verder met naaien. Heb de eerste, de onderste strook op mijn rok zitten. Vraagt stukken meer kant als ik verwacht had ;). Knuff!

      Verwijderen
  5. Ja hier is ze weer en ik kom weer een berichtje achterlaten hahaha. Je jurk gaat mooi worden zeg en d flowkaart wat een tof idee!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh je bent ook een lieverd! Ik kreeg vanmiddag weer een goed gevulde envelop van jou :D. Thanks <3.
      Ja die kaart daar kreeg ik inspiratie bij van dit blogbericht : http://vanrenee.blogspot.nl/2014/03/love-for-paperflow.html
      Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Ik vond die rok juist geweldig, maar was halverwege het bericht de draad kwijt haha, mijn denkvermogen is momenteel niet optimaal. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi de rok of bedoel je de jurk...zal het laatste zijn ;). Maakt toch niet uit lieverd. Ja ik heb daar ook wel eens last van dat ik dan op het einde van een bericht niet meer weet wat ik als eerste had gelezen. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. Ik geloof dat ik het vorige bericht ook gemist heb, hahaa!! Maar het korset + kant is een mooie combi!!! Zal je blog maar weer wat beter in de gaten houden! :p

    Haha! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartje onder de naaimachine is echt een plaatje geworden hoor! Ik haal regelmatig papier of karton onder de machine door en dan ziet het er toch net even anders uit dan als je het plakt. Slingers maken is ook erg leuk. Gewoon een hele rij vormpjes van papier achter elkaar door naaien.

    En, ik ben erg benieuwd naar het eind resultaat van je korset met strookjes. Dat gaatje in de hanger? Dat ziet toch niemand!
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...