woensdag 1 juli 2015

Yeah it's Summer...Sale ;)



Dag lieverds ja hoor we kunnen er nu toch echt niet meer omheen, de zomer is er in al zijn hevigheid. Tropische temperaturen heersen in ons land en ook bij de Zuiderburen...
Nu zul je me daar eigenlijk niet om horen juichen hoor, ik zit binnen met dit weer want in onze tuin is er geen schaduwplekje te vinden, onder het afdak waar ik normaal graag vertoef om lekker creatief te zijn, zal de temperatuur vandaag opgelopen zijn tot 50 graden of hoger...



Maar waar ik wel om kan juichen, is dat Tante Betsy Summer Sale heeft vanaf vandaag!
In de huidige collectie zijn een aantal jurkjes zo'n €10 tot €20 goedkoper. http://www.tantebetsy.com/nl/jurkjes.html


En in de outlet, daar vind je nog jurkjes uit de najaars/wintercollectie zijn er zelfs afprijzingen van €40 tot €50. http://www.tantebetsy.com/nl/outlet.html
Daar vind je nog een aantal jurken voor dames die niet zo van drukke printjes houden. Ook zijn er in de huidige collectie een heel aantal rustigere jurkjes te vinden, zoals de zippie jurkjes...



Ik ben gek op printjes en heb mezelf verwend met dress Betsy Red, ook weer een doorknoopjurk en in mijn favoriete kleuren, rood/oranje/roze... 
Morgen komt hij al aan :), ja die Tante Betsy is razendsnel! De prijzen van de jurkjes zijn inclusief verzendkosten binnen Nederland. 
Zie nu ook pas dat er nog meer modellen zijn in mijn maat, tsja blonde moment...want had ook zomaar hetzelfde jurkje als Essebes kunnen bestellen met hertje!

 
Let je wel goed op, dat je de juiste maat besteld?! De huidige collectie is veelal op maat, maar in de outlet staan er jurkjes bij die je beter een maat kleiner kan bestellen, maar dat staat er dan ook bij vermeld. 
Zo heb ik L in veel jurkjes van de oudere collectie en XL in de huidige collectie. 
Je kunt zoeken op maat en vergeet niet te kijken (zoals ik) of er een tweede pagina is. 


Vandaag had ik mijn roze hartjes omslagjurk aan, deze keer zonder top eronder. Als je niet zo flink bedeeld bent als ik van boven, kun je ze denkelijk ook zonder top aan ;). 

Ik kocht op vakantie in Duitsland deze leggings bij de KiK, maar scoorde er ook al eens bij de Tacco en in zo'n euroshop winkel... Maar je kunt er ook krijgen bij http://sokken-online.nl/, vertelde me Petra eens. 

Verder ben ik nog niet creatief geweest sinds onze thuiskomst van ons vakantietripje naar Berlijn en het Mini Weekend in Duitsland, ik doe het vooral rustig aan met deze warme dagen. 


Warme creatieve groetjes van Susan

Ps dit is geen gesponsorde blogpost hoor (ik heb de jurk netjes zelf betaald) maar inmiddels zijn hier meerdere Tante Betsy liefhebsters en die blij zullen zijn met mijn berichtje. Net zoals ik happy ben dat Patricia me op deze sale wees. Thanks lieverd :D. 

27 opmerkingen:

  1. Oh die rode is mooi, ben benieuwd hoe hij je staat , weet al wel dat het je staat hoor ;-) En die leggings in die mooie felle kleuren.... gaaf. Soms moetje even verderkijken dat je neus lang is (in dit geval land) hahahaha. Ik vond trouwens die nieuwe jeansjurkjes ook errrug mooi, misschien een beetje saai voor jou smaakt maar voor mij ... jammer ze zijn nog niet afgeprijst... ff wachten nog...
    Keep it cool. Ik zit ook in huis. Koelvest aan en ijsjes eten om niet verhit te raken....

    Lieve groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa die jeansjurkjes zijn ook mooi, maarreh ik heb al een jeansjurkje ;) en die heb ik eigenlijk helemaal niet zo vaak aan. Ik kies meestal de printjes jurken uit. Maarreh pas op onze sportdag van het werk heb ik hem wel gedragen ;) en er zullen vast momenten komen dat ik hem draag hihi.

      Die rode oranje gaat me superrr staan whahaha. Ennuh Takko winkels heb je ook in Nederland en volgens mij zelfs ook KiK...jij hebt het geluk dat je volgens mij ook kort aan de Duitse grens woont ;). Knuff!

      Verwijderen
  2. Ik was zo enthousiast geworden van jou en je jurkjes dat ik er maandag ook eentje heb besteld. (Voor de volle pond nog :-(()
    Maar dat geeft niets hoor. Nu kwam hij vandaag, ik blij!!! Heb altijd L (maat 40/42) Nu past ie niet goed. :-((((( Ook aan de bovenkant. Hij staat dan een beetje open. Dus ik dacht, gelijk een maat groter bestellen. Oke ook nog korting?! Joepie, niet....XL is op....Ik ben echt sneu, eindelijk een superjurkje gescoord, dacht ik....Zou ik hem dicht kunnen naaien of zou dat trekken gaan? Haha wat een geklaag....XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi je bent me er eentje. Maarreh waarom niet ruilen? Maarreh wel balen als je er de volle pond voor hebt betaald en als je de grotere wilt dat je maat er niet meer is. Ik weet niet welke je besteld hebt. Dus ik kan het verder niet goed inschatten. Maar ruilen kan altijd bij Tante Betsy zolang je hem niet gedragen hebt. Succes ermee! Knuff!

      Verwijderen
    2. Aaahhhh.... Wat jammer... Ik ben bang dat het gaat trekken als je hem dicht naait. Maar Susan is natuurlijk ervaringsdeskundige! xxx

      Verwijderen
    3. Ik heb haar al een mailtje gestuurd ;). Eens kijken of ik kan helpen... Mijn doorknoopjurkjes heb ik zelf helemaal met de hand dichtgenaaid...daar krijg ik anders allemaal inkijkgaatjes...en dat willen we niet. Knuff!

      Heb by the way ook een jurk die ik aan onze juf ga laten zien, de schouders vallen niet mooi. Eens kijken of ik daar wat aan kan veranderen. Had al een stuk van de mouwen afgeknipt die te strak zaten, maar dat heeft niet afdoende geholpen.

      Verwijderen
    4. Jij gaat dadelijk nog jurkjes voor Tante ontwerpen! :-)))

      Verwijderen
    5. Nou die Tante Betsy kan dat als de beste hoor :). Ik laat me lekker verrassen, wie weet krijg ik voor de volgende collectie wel weer een preview. Knuffies!

      Verwijderen
  3. Hee, die kleuren leggings zijn gaaf!
    Wel lachen; ik klik op de link van Petra en meteen flitsen de strippanty's op whahahaaaa!
    Groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha lekker ding! https://www.sokken-online.nl/dames/leggings.html Is de link voor de leggings ;). Maarreh ze zijn nu met vakantie las ik op de home page. Knuff!

      Verwijderen
    2. Ik had ze gevonden hoor :-)))
      Maar die strippers bleven hangen. Dirty mind hè :-)))
      Ik zou graag zo'n specifieke kleur groen willen hebben, dat ik het online niet aan durf. Als het wat minder warm is, trek ik er wel weer op uit. Liefs & truste vast!

      Verwijderen
    3. Oh ja dat is altijd moeilijk hè. Mis ook nog een groene legging... Je zou natuurlijk ook gewoon meerdere kunnen bestellen en als ze verder niet uit de verpakking zijn gehaald mag je ze wellicht gewoon netjes ruilen...niet dat ik er ervaring mee heb hoor ;). Knuff!

      Verwijderen
  4. Wat een leuke rode jurk heb je besteld. En ik heb ook direct de site bezocht en wat verbaasd me. De Dress Zoe Green staat er weer op ... en ook nog eens in mijn maat. Dus gelijk in de winkelwagen. Manlief nog gevraagd of hij het oke vond (heb namelijk al zo'n 8 jurken gekocht afgelopen twee maanden). En nu dus besteld."Oh, ik kan niet wachten tot hij binnenkomt. Bedankt voor de tip.

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yeahhh ik had al zoiets van...ik moet zo Neeltje mailen om te vertellen dat de Zoë Green er weer is...super dat je hem besteld hebt! Hoop dat je er veel plezier van gaat hebben en dat je de juiste maat hebt genomen (deze vallen op maat). Maarreh zal vast goed komen en je gaat er zekers veel plezier van hebben. Knuff!

      Verwijderen
    2. De jurk is gisteren binnen gekomen en past prima. Wel is de kleur wat minder fel als ik had verwacht. Maar het is een schitterende stof en mooi model. Is jouw jurk ook al binnen?

      Verwijderen
    3. Yeahh mijn jurk was donderdag al binnen ;). Ik ben nu de jurk met de hand dicht aan het naaien, lekker onder de ventilator in de huiskamer. Love the design, in het echt nog zovele malen mooier.
      Fijn dat de jouwe ook binnen is en je er happy mee bent, je kunt de stof/het dessin altijd van dichterbij zien als je op een plek binnen de afbeelding klikt ;). Heel veel plezier van je Zoë Green! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Die sokken heb je nu wel niet nodig hé. :-) Warme groeten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammergenoeg heb ik wel altijd een paar leggings nodig ivm klotsende bovenbenen :(. Zo'n wielrennersbroekje oftewel zo'n corrigirende slip met pijpjes is tien keer niks en zie ik nog dikker in uit dus dat is geen optie.
      Knuff!

      Verwijderen
  6. Oei oei Susan, pas maar op, solden bij tante Betsy, ik zie het al zo voor me : niet lang meer en je moet bij manlief gaan bedelen om een grotere kleerkast !!
    Zeg meisje, hoezo leggings ? "Klotsende bovenbenen" ?? Maar meisje toch je ziet er goed uit !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tsja Ingrid onder die jurkjes zitten toch echt een paar flinke bovenbenen die tegen elkaar aanschuren...probeer maar eens tig minuten je handen tegen elkaar an te vrijwen dan merk je vanzelf hoe vervelend dat is en stel je dan voor dat het vele malen erger schuurt tussen de bovenbenen.
      Maarreh ik heb er geen enkel probleem mee hoor om leggings te dragen, heb nu wel eentje aan die net onder mijn knieën komt...
      Ennuh we hebben al een grote kast, de rest wat ik niet meer aandoe kan er straks uit en dan heb ik plaats zat ;). Knuff!

      Verwijderen
  7. Hi Susan. Je hebt me aan de legging gekregen. Heb nu een rood polkadot jurkje aan. it feels good. Heb ik wat meer mogelijkheden met jurken kopen....hou je hoofd koel. Ik zit ook binnen. knuf Pascalle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yeahhh super meidskuh! Ut weurt nog gèt met us op uzze 'ouwe daag' hihihi. Anders kom je hier nog maar eens wat modelletjes passen (als het niet meer zo warm is ;)) en kun je zien wat je nog allemaal staat!
      Ps hebben ook een fifties/sixties winkeltje hier in Heerlen. Dikke poen!

      Verwijderen
  8. Tis elke keer weer genieten welke tante bets je nu weer showt :-) Die leuke rode laat je toch wel zien zeker.
    Ik was te laat voor het jurkje Dress Garden, maar hou de site in de gaten want soms worden er toch weer jurkjes terug gestuurt.
    Had toch wel behoefte aan een bloemenjurk en die heb ik gekocht bij Top Vintage .
    Ik loop wel op de zaken vooruit maar ben toch wel errug nieuwsgierig hoe de volgende collectie er uit gaat zien.
    Warme zomerse groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja dress Garden is ook zo leuk! Ik ben helemaal verliefd op de Betsy Red. Oh love the design <3.
      Jaaaa ik ben ook zo benieuwd. Hoop op weer leuke dessins met lange mouwen :). Want de verhouding tussen mijn korte mouwen jurken en de lange klopt niet helemaal ;) hihihi. Knuff!

      Verwijderen
  9. Ik vind de mouwtjes van de jurkjes vaak zo leuk! En ook de printjes, kom alleen op de iPad nooit verder dan pagina 1, daarna blijft hij hangen. Elke keer opnieuw, vreemd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Lien en als je helemaal naar beneden scrollt en dan op nummer 2 klikt? Lukt bij mij wel...als je dan weer met de achteruit knop terug wilt lukt niet...dan weer op nummer 1 klikken ;). Succes! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  10. SALE! Is altijd leuk. Wel jammer dat er een run is op de maten L en groter. Er zit dus bijna niks meer tussen.

    Afwachten maar weer wat nieuwe collectie wordt!

    XxxxX

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...