dinsdag 24 juni 2014

Bedankt für die Blumen

Vandaag op dankbare dinsdag wil ik Maddy, de jarige jet http://maakhetff-maddysblog.blogspot.nl/, bedanken voor de bloemetjes die ze voor me haakte. 
Dankjewel lieverd!


Niet de meest duidelijke foto, maar you will get the picture. 

Ik verwacht nog meer bloemetjes, Nana stuurde me een pakket met stof voor te gebruiken op mijn werk en daar zou ze een paar bloemetjes bij doen.
Maar de jongen die bij het kiala punt werkt waar ik het pakket vandaag kon ophalen was niet bepaald welwillend om zijn best te doen en het pakket te zoeken :(. 
Morgenvroeg maar een nieuwe poging doen, hopelijk dan een meer verantwoord iemand aan de balie. 


Ook kreeg ik deze week weer een flopje vol postzegels van die lieve Essebes, in de winter ga ik daar weer eens mee aan de slag. Dankjewel lieverd!

De postzegel creatie hierboven is van een heel ander kaliber als de mijne ;). 
Deze en nog meer zijn te vinden op http://www.rachelmarkwick.co.uk/

Even ook iets delen waar ik nu mee bezig ben...


Nou ja gisteren eigenlijk ;). Vandaag kwam niet veel uit mijn handen vanwege slaaptekort dankzij manlief...
Mmm daar was ik vandaag eerlijk gezegd niet zo dankbaar voor, maar och ja morgen is een nieuwe dag!


Warme creatieve groetjes van Susan

7 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke post en graag gedaan X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne post en mooie kettingen. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah lief! Ook graag gedaan hoor, was leuk om die blommetjes te haken! Jij heel erg bedankt voor je lieve verjaardagskaart...wat is post toch leuk he!Vrolijke kettingen heb je gemaakt!! Hoop dat je weer een beetje bijgeslapen bent! xx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezelligheid zo komt de sjaal langszaam vol ,liefs marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmmm, wat heeft manlief allemaal met je gedaan, haha!!
    Leuk al die bloemetjes. Ik wens je een leuke dag! (Heeft je man al een telefoontje gehad over die pipowagen?)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verwennerij en heerlijke post heb je ontvangen!Hoop dat je gauw weer bijgeslapen bent.... ;-)

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve post!!!!!
    Ik wil wel bloempies haken maar zit met chronisch tijdgebrek tussen alles wat nog moet en mag en kan hihihihi

    (ik draag oordopjes tegen luidruchtige mannen hahahahaha)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...